Obwieszczenie z dnia 2010-09-06
Łomża, dnia 06 września 2010 r.
S-KO. 0814/OŚ/686/2010
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000, Nr 98, poz. 1071 ze zm.)
zawiadamiam
że Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łomży wszczęło z urzędu postępowanie administracyjne w sprawie stwierdzenia nieważności decyzji Prezydenta Miasta Łomży z dnia 05 lipca 2010 r., nr GKO. 7624-29/10 orzekającej o braku potrzeby przeprowadzenia oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia polegającego na przebudowie i modernizacji sieci cieplnych w obrębie miasta Łomży.
Stosownie do art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strona ma prawo wypowiedzieć się co do zebranych w sprawie dowodów i materiałów oraz zgłosić swoje żądania, w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia w biurze Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży, ul. Nowa 2, pokój nr 116, w godzinach od 8.00 do 15.00.
Jednocześnie informuję, iż zgodnie z art. 41 § 1 i 2 Kpa w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Otrzymują:
1. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Łomży Sp. z o.o.
ul. Kopernika 9
18-400 Łomża
2. Strony postępowania – poprzez obwieszczenie na
stronie BIP Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży
3. Prezydent Miasta Łomży
4. a/a.